Menovky

3. 9. 2013

My hair changes / Ako sa menili moje vlasy

I was inspired by one blogger and her post about hair changes. As I changed it a lot I decided to show you my hair story. There is nothing really to say about it, simply have a look and tell me your opinion!

Inšpirovala som sa jednou blogerkou a jej postom o vlasových zmenách. A keďže ja som ich menila dosť často, rozhodla som sa vám ukázať príbeh mojich vlasových zmien. Nie je k tomu veľmi čo dodať, jednoducho si to pozrite a zhodnoťte! 

Changes/Zmeny



Mikádo v prirodzenej farbe.
Mikado in natural color.

Mikádo v čokoládovej hnedej
Mikado in chocolate brown shade.

Späť k blond ale v podobe krátkych vlasov plus ofina.
Back to blond with short hair cut plus bangs.

Vlasy však časom trošku podrástli, ale stále som sa držala blond
Hair grew up a bit by time but I still kept blond shade

V tejto fáze už vidíte príčesok, ktorému som neodolala.
Here you can see extension that I could not resist.

Začala som si vlasy natáčať. Plus vo vlasy sú premelírované.
I started to make my hair curly. Plus with highlights.

Look ala Madonna. Vlasy postupne rástli ale natáčanie žehličkou ostalo.
Look ala Madonna. Hair grew up but I still made curls by straightener.

Tu som si do blond farby pridala odtiene piesku.
Here I added kind of saint color.

Nastala zmena strihu v prednej časti.
There was cut hair change in face part.

Zmena blond odtieňu na prirodzenejší.
Change of blond shade to more natural.

Dlhšie vlasy s odtieňom niečo medzi blond a hnedou.
Longer hair with shade something between blond and brown.

Prvé ombre.
First ombre.

Ombre sa pomaly vytráca.
Ombre is leaving slowly.

Ombre pretrváva ale už s kučerami.
Still ombre but with curls.

Zmena ombre na ohnivú červenú.
Change of ombre on redhead.

Červená postupne odchádza a mení sa na medenú.
Red is leaving by time and changing on copper.

Farba sa úplne vymyla a potrebuje refresh!
Color is gone and needs refresh!


Aktuálna farba. Bez ombre s oranžovou.
Current color. No ombre, only redhead.







4 komentáre:

  1. hehhe,,woow,, to jsou teda změny!))měděná je nádherná, i ta červená)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou pořádné proměny, mě se líbí dlouhé a nebo pak ty po ramena natočené :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments, I really appreciate them! / Ďakujem Vám za všetky komentáre, veľmi si ich vážim!