Menovky

9. 10. 2013

Canvas / Kanvas

My apartment is looking more as an apartment after I bought sofa, kitchen table and the chairs. Im really happy of it. But there are still few things I miss. I was wondering that Ill hang some nice canvas on my walls. I already have 2 of Marilyn Monroe canvas. One is painted in colors in living room and one is black and white in small size in my room. As my sofa is kind of retro as well as the chairs in there I was thinking about another retro canvas. Some good blues or jazz players, landscape or something interesting of vintage. What do you think? What do you have on your walls? Im adding 3 kinds of canvas that I really like.

Môj prenajatý byt sa konečne podobá na byt, potom ako som si kúpila sedačku, kuchynský stôl a stoličky. Veľmi sa z toho teším. Ale vždy tam chýba pár detailov. Premýšľala som nad nejakými peknými obrazmi. Už vlastním 2, na ktorých je Marilyn Monroe. Jeden je farebný a visí v obývačke a ten druhý je v čierno bielom prevedení a v menšej veľkosti v spálni. Keďže je moja sedačka ako aj stoličky dosť retro, myslela som, žeby bolo fajn zaobstarať si aj retro obraz. Nejakých dobrých bluesových či jazzových muzikantov, krajinku alebo niečo vintage. Čo si o tom myslíte? Čo visí na vašich stenách? Pripájam 3 obrazy, ktoré ma zaujali.

1. I really like picture of Prague from "vyvarose": more on sashe.sk / Veľmi sa mi páči obraz Prahy od "vyvarose": viac na sashe.sk

2. Actor Steve McQueen and Wife Taking Sulfur Bath at Home: art.com




3.Model in John Cavanagh's Strapless Evening Gown, Spring 1957: art.com





6 komentárov:

  1. Mně se moc líbí ten třetí! Výrazný bílý rám, někam na tmavší stěnu, dokonalá elegance!

    kosmetická GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. thank you very much for such a nice comment:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj užasne :) pozývam ťa na giveaway o náramky šťastia :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/10/giveaway-o-naramky-stastia.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love it :) The last picture is amazing <3 I love that type of photography <3
    We are following back!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for all your comments, I really appreciate them! / Ďakujem Vám za všetky komentáre, veľmi si ich vážim!